niedziela, 17 września 2017

Pociąg Widmo US ARMY...

Z bloga Białych Patriotów...Co robią amerykańskie oddziały w Polsce? Dlaczego są to wojska bez ludzi? Co to za pociąg widmo? Czy służyć ma to udawanej wojnie USA z Rosją, czy też uspokajaniem Polaków?

W związku z zamieszczonym przez jednego z internautów komentarzem, w którym twierdził On, że w wielu miastach Polski, pojawiają się tajemnicze amerykańskie oddziały, właściwie sprzęt bez ludzi, postanowiłam to sprawdzić, do czego przekonały mnie odpowiedzi na jego komentarz, ze strony ludzi, których zawsze uważałam za opłacanych trolli. W tym celu, mimo oporów ze strony najbliższych (Maćka) wyszłam z domu i pojechałam do jednej z miejscowości podanej przez komentatora. Wypadło na Stróże w Małopolsce (130 km), gdzie jak się okazało nie można było dojechać pociągiem z Krakowa, bo widocznie kolej zrobiła miejsce w tym czasie pociągom US Army...



   
(Dziękuję starszej Pani, która mi to zdjęcie zrobiła)




    Oto co zobaczyłam w Stróżach, na malutkiej stacji. Pociąg US Army, który tamuje ruch PKP (musiałam tam dotrzeć busami)… skład podobno stoi już kilka dni i dzieją się wokół niego „dziwne rzeczy”. Ruch kolejowy praktycznie sparaliżowany.


   Amerykańskie jednostki okupacyjne, są ponad polskim prawem, więc bardzo się bałam tego, co mogą zrobić wartownicy, ludzie, którzy to oglądali też starali się nie rzucać w oczy, wręcz się bali ich, a starsza Pani mówiła, żebym odeszła, bo podobnie zachowywali się Niemcy w czasie wojny, jak ci Amerykanie.
   
Zastanawiało mnie to, że pociąg jest niepilnowany, nie było nawet „sokistów”, jedynym wartownikiem był nieuzbrojony murzyn, który nakłaniał ludzi do robienia zdjęć sobie i widocznemu składowi, jakby chciał celowo wskazać na jego obecność, więc teoria, którą słyszałam, że to wszystko makiety mające na celu zwrócenie naszej uwagi na obecność amerykańskiej armii w Polsce. Takie makiety na pewno nie wprowadzą w błąd Rosjan, ale polskie społeczeństwo jak najbardziej. Stojący obok mnie człowiek mówił, że te czołgi są sztuczne. Czy służą jakiejś prowokacji? Czy może mają znaczenie propagandowe?
  
   Ten czołgista w mundurze US Army miał około 1,60 metra wzrostu i on ma nas bronić dmuchanymi czołgami? To cała załoga tego składu, którą widziałam.
Pniżej ten sam murzyn i reszta zdjęć (mam ich więcej)



  Wszystko to jest bardzo zastanawiające. Okazało się, że trolle nie miały racji. Co oni robią tutaj i dlaczego, nie ma tu ludzi, tylko ten jeden murzyn...
   Zdjęcia są własnością Białych Patriotów.
Zdjęcia Marzena Siedlecka/ Obróbka Maciej Szary

Żródło: http://bialipatrioci.neon24.pl/post/140207,pociag-widmo-us-army

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze